KTMC "Ritums" aicina darbā biroja un personāla vadītāju
Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestāde
“Kultūras un tautas mākslas centrs „Ritums””
Reģ. nr. 90011524360
aicina darbā
Biroja un personāla vadītāju
Amata pienākumi:
- dokumentu izstrāde, dokumentu aprites koordinēšana un organizēšana atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- Iestādes lietvedības kārtošana un uzturēšana, dokumentu reģistrācija (Darbs izmantojot sistēmu ELISS);
- organizēt dokumentu komplektēšanu Iestādes arhīvā;
- amatiermākslas kolektīvu mēnešu atskaišu apkopošana un darba laika uzskaites tabulu veidošana;
- noformēt Iestādes personas lietas atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, regulāri aktualizēt un papildināt Iestādes personas lietas (Darbs izmantojot sistēmu KADRI);
- veikt personāla dokumentācijas (atvaļinājumu grafiki, darba līgumi, rīkojumi, izziņas u.c.) sagatavošanu;
- sniegt atbalstu Iestādes darbiniekiem dokumentu un personāla administrēšanas jautājumos.
Darba raksturs:
Darbs veicams individuāli un sadarbojoties ar Iestādes darbiniekiem, uzraugošajiem departamentiem un institūcijām. Darbs prasa pastāvīgu intelektuālo slodzi, plaša problēmu loka pārzināšanu, pastāvīgu zināšanu un informācijas papildināšanu, sistēmisku domāšanu un loģisku pieeju dažādu jautājumu risināšanā. Darba izpildei nepieciešama stratēģiska domāšana, teicamas komunikācijas spējas, precizitāte, elastība, spēja uzņemties atbildību un pieņemt patstāvīgus lēmumus.
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība, vēlams cilvēkresursu vadībā, vadības zinībās;
- zināšanas un pieredze lietvedībā, personāla administrēšanā;
- pieredze darbā ar Rīgas valstspilsētas pašvaldības elektroniskās lietvedības sistēmu ELISS un personāla administrēšanas sistēmu KADRI tiks uzskatīta par priekšrocību;
- valsts valodas zināšanas C2 līmenī;
- prasme strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel un biroja tehniku;
- prasme patstāvīgi plānot darbu, nosakot prioritātes konkrētu darbu veikšanai;
- precizitāte darbu veikšanā;
- labas komunikācijas prasmes.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;
- profesionālu kolēģu atbalstu;
- iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
- sociālās garantijas (veselības apdrošināšana (pēc pārbaudes termiņa beigām), atvaļinājuma pabalsts u.c.).
Darba slodze: 0.5 slodze biroja vadītāja amatam, 0.5 slodze personāla speciālistam, kopsummā pilna slodze– normālais darba laiks ar summētā darba laika uzskaiti.
Atalgojums 1491,00 EUR mēnesī (pirms nodokļu nomaksas).
Amatam ir noteikts valsts amatpersonas statuss.
CV un motivācijas vēstuli līdz 2025. gada 29. jūlijam sūtīt uz [email protected].
Tālrunis informācijai: 67105673
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.